Termeni și condiții

Magazinul online eBagaje.ro este administrat de compania Mondial Caprice S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J08/1114/2000, având C.U.I. 13625613, atribut fiscal RO, C.I.F. RO13625613, capital social 200 Lei, sediul social în Brașov, B-dul Valea Cetății 23, România, telefon 0268.545700

Vă recomandăm să citiţi acest document cu atenție. Folosind eBagaje.ro prin plasarea unei comenzi electronice, vizitatorul online (denumit în continuare Cumpărător) își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract). Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul eBagaje.ro și pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.

Acest Contract poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.

1.     ELEMENTE DEFINITORII


Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către Mondial Caprice S.R.L., prin intermediul magazinului online www.eBagaje.ro, către Cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către Vânzător, Cumpărătorului;
 Comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.eBagaje.ro;
Contract: factura fiscal emisa de Vanzator

 
2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronice sau telefonice), prin intermediul magazinului online www.eBagaje.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).


O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online menționat mai sus;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile Cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronice sau telefonice) nu presupune  confirmarea fermă a comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt urmatoarele:
- plasarea unei comenzi – se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea contact;
- confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă.

Aceasta confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail).
- livrarea unei comenzi se face doar după confirmarea telefonica a comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări și de către Cumpărător.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.eBagaje.ro, se pot vinde numai pe baza unei Comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al departamentului de vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. 

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții, în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută.

4. GARANȚII
Produsele cumpărăte prin intermediul site-ului eBagaje.ro sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) precum si prevederilor stipulate in Contractul de Garantie ce insoseste produsul la livrare, pentru defecte de fabricatie cum ar fi:   

·         închizatoare și accesorii metalice defecte;

·         cusături nerezistente;

·         curele de susținere consolidate insufficient;

·         etc.

Termenul de garanție începe din momentul facturării produsului.

Garanția nu acoperă daunele provocate de folosirea necorespunzatoare a produsului, neglijența, accidente, contact cu suprafețe abrazive, expunere la temperaturi extreme sau daune provocate prin transport ori uzura prin folosire, deteriorări asupra materialului (zgârieturi, tăieturi), rezultate din utilizarea obișnuită a produsului, greșeli de întreținere, încărcarea excedentară a bagajului, peste greutatea permisă de către producător, reparații făcute de persoane neautorizate, depozitare și manipulare incorectă, modificări aduse stării inițiale a produsului, deteriorări mecanice, termice, chimice, plastice, ca urmare a incendiilor, accidentelor, vibrațiilor, deteriorari aduse produselor in timpul manipularii in aeroporturi, etc.

Totuși, în cazul în care produsul este afectat de asemenea cauze, noi îl putem verifica și încerca să rezolvăm problema aparută, în atelierul de reparații cu care colaborăm. Aceasta doar, în cazul în care problema aparută poate fi remediată.

Pentru toate aceste cazuri, vă rugăm să ne contactați cu întrebări specifice  legate de produsul dumneavoastră.

Instrucțiuni de îngrijire:
- se curate de praf cu o perie moale sau material textil moale;
- petele se îndepărtează cu o cârpă umezită în soluție apoasă de detergent 1-2%;
- nu se spală cu apă sau soluții corozive;
- nu se folosește pentru greutăți supradimensionate.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.
Vânzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online eBagaje.ro respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.

5. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legilor aflate în vigoare, precum și unei politici propri de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată: 
https://www.ebagaje.ro/retur

6. FORȚA MAJORA
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de situație este din cauza unui eveniment de forță majoră. Forța mojoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.