Termeni și condiții
Magazinul online eBagaje.ro este administrat de compania Mondial Caprice S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J08/1114/2000, având C.U.I. 13625613, atribut fiscal RO, C.I.F. RO13625613, capital social 200 Lei, sediul social în Brașov, B-dul Valea Cetății 23, România, telefon 031.333.0331
Vă recomandăm să citiţi acest document cu atenție. Folosind eBagaje.ro prin plasarea unei comenzi electronice, vizitatorul online (denumit în continuare Cumpărător) își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract). Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul eBagaje.ro și pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.
Acest Contract poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.
- ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către Mondial Caprice S.R.L., prin intermediul magazinului online www.eBagaje.ro, către Cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către Vânzător, Cumpărătorului;
Comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.eBagaje.ro;
Contract: factura fiscal emisa de Vanzator
- ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronice sau telefonice), prin intermediul magazinului online www.eBagaje.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online menționat mai sus;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile Cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronice sau telefonice) nu presupune confirmarea fermă a comenzii și nu reprezinta un contract ferm intre parti.
Plasarea comenzilor se poate face astfel:
- online – se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- telefonic preluata de către un operator, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea contact;
- confirmarea unei comenzi se face după verificarea stocului produselor aflate în comandă.
Aceasta confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail).
Este posibil sa fii contactat de catre un operator, in caz contrar, comanda se va expedia catre tine si reprezinta un contract ferm.
Vei primi un e-mail, în care vei găsi informații despre expedierea comenzii tale.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.eBagaje.ro, se pot vinde numai pe baza unei Comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al departamentului de vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.
Toate măsurătorile produselor sunt aproximative şi pot varia faţă de dimensiunile actuale. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica și de a actualiza (dimensiunea, greutatea, materialul sau volumul produselor).
Imaginile produselor prezentate pe site-ul www.eBagaje.ro sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice fel (culoare, aspect etc.) fata de imaginile produselor livrate, acestea putând prezenta mici abateri de la poze și descrierile prezentate pe site.
- PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții, în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută.
- TRANSPORT SI PLATA
Opțiuni de transport:
Curier rapid cu livrare la domiciliu: Costul transportului este de 19.99 lei.
Easybox: Costul transportului pentru produsele livrate în Easybox este de 13.99 lei.
Pentru comenzile cu valoare de peste 400 lei eBagaje.ro îți oferă transportul gratuit, indiferent de opțiunea de livrare aleasă.
Termen de livrare:
Timpul estimativ de livrare este de 24 - 48 ore.
Termenul de livrare de mai sus este estimativ și reprezentativ pentru majoritatea cazurilor, acesta fiind influențat de gradul de încărcare și activitatea firmelor de curierat cu care colaborăm, ce poate duce la întârzieri față de termenul estimat.
Modalitățile de plată acceptate sunt:
- Plata Ramburs – platesti Curierului contravaloarea produsului
- Plata online cu Card Bancar direct pe site, situatie in care clientul este sfatuit sa se asigure telefonic sau prin email ca produsul (produsele) solicitate sunt disponibile pe stoc.
Daca ati ales metoda de plata " ONLINE PRIN CARD BANCAR " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D SECURE" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
- Plata cu Ordin de Plata
- Plata online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
- GARANȚII
SC MONDIAL CAPRICE SRL, în calitate de VÂNZĂTOR, oferă garanție pentru produsul(ele) achiziționat(e) de CUMPĂRĂTOR conform legislatiei in vigoare.
Garanția legală a produselor este de 24 de luni de la data livrării. În funcție de producător, această perioadă poate fi prelungită și se realizează la punctul de lucru al Vânzătorului situat în Brașov, Str. 13 Decembrie nr. 94 A, tel: 031.333.0331, email:office@mondialcaprice.ro.
Produsele pot beneficia de garanție doar dacă prezintă, în termenul legal de garanție, defecte de fabricație vizibile, dar mai ales cuantificabile.
Deteriorările de genul zgârieturilor, loviturilor, rupturilor, etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile, precum și problemele de neconformitate ale produsului, care nu au fost aduse la cunoștință Vânzătorului în termen de 48 de ore de la preluarea acestuia de la firma de curierat, NU beneficiază de garanție. În cazul în care la recepția produsului se constată probleme din cele enumerate mai sus, acesta poate beneficia de garanție doar în situația în care nu prezintă semne de utilizare și prezintă toate etichetele originale.
De asemenea, orice defecțiune a tuturor modelelor de fermoare, a sistemelor de închidere, cu cifru sau fără cifru, ce nu a fost adusă la cunoștință Vânzătorului în termen de 48 de ore de la primirea și recepția produsului, nu beneficiază de garanție.
Orice produs poate beneficia de garanție doar dacă la trimiterea acestuia în service prezintă toate componentele, inclusiv cele defecte, prezentul Certificat de garanție și factura de achiziție.
Cu excepția remedierilor necesare pentru deficiențele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele de fabricație cuantificabile, garanția legală nu acoperă deficiențele directe sau indirecte produse ca urmare a folosinței sau a lipsei de folosință a produsului, generate prin acțiuni sau inacțiuni precum: transport, manipulare defectuoasă (exemplu : manipularea în cadrul aeroporturilor), depozitare, păstrare, folosire, întreținere etc. (de exemplu în timpul unor astfel de acțiuni, sau inacțiuni se pot produce daune ori deficiențe prin: lovire, șoc, zgâriere, curățare - cu obiecte ascuțite, tăioase, abrazive, substanțe chimice, etc), intervenții efectuate asupra produsului fără autorizarea Vânzătorului, nerespectarea instrucțiunilor de pe eticheta produsului, supunerea produsului la temperatura și umiditate neadecvată, aducerea produsului în contact cu medii distructive (praf, fum, abur, solvent, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice agresive, clor, etc.). Prin astfel de acțiuni/inacțiuni se pot produce daune ori deficiențe la suprafața produsului sau în structura acestuia unde pot apărea fisuri, zgârieturi, corodări, decolorări, deformări, ruperi, desprinderi, etc. ce nu vor fi acoperite de garanție.
Dacă la produsul achiziționat apare un defect de fabricație va recomandăm să încetati folosirea acestuia, în caz contrar orice alte defecte apărute ulterior nu vor beneficia de garanție.
În cazul trimiterii unui produs în Service, Cumpărătorul este obligat să îl ambaleze corespunzător transportului prin curier (cutie de carton, folie de protecție cu bule, burete de protecție etc.). În cazul în care produsul suferă defecțiuni (lovituri, zgarieturi, deteriorări și modificări ale materialului, etc) pe timpul transportului prin curier, datorită neambalării corespunzătoare de către Cumpărător, acesta va pierde dreptul la retur și la garanția produsului și va suporta toate costurile de transport .
Din momentul în care Vânzătorul ia la cunoștință deficiența reclamată, adică constată că aceasta există și că este acoperită de garanție în cadrul termenului de garanție, are obligația legală să o remedieze în termen de 15 zile lucrătoare, Cumpărătorul putând fi de acord cu extinderea acestui termen dacă materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile. Dacă remedierea deficienței nu este posibilă prin metode de reparare atunci pot fi agreate de comun acord și alte modalități de rezolvare cum ar fi compensarea valorică a deficienței, cu condiția ca modalitatea agreată să nu fie disproporționată în raport cu valoarea produsului, sau înlocuirea produsului.
- RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legilor aflate în vigoare, precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Pentru a returna un produs, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
Produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator (cutie de carton, folie protectie cu bule, burete de protectie, etc.) pentru a fi transportat prin curier.
Produsul trebuie sa fie insotit de etichetele atasate si toate accesoriile. Acesta sa NU prezinte urme de folosinta.
Iti vom inapoia contravaloarea produsului, in contul tau bancar, in termen de maximum 14 zile de la data la care ai primit confirmarea pe e-mail a faptului ca produsul a ajuns la noi.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată:
https://www.ebagaje.ro/retur
- FORȚA MAJORA
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de situație este din cauza unui eveniment de forță majoră. Forța mojoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Solicitare Acord și Informare generală cu privire la POLITICA PRIVIND PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor și produselor SC MONDIAL CAPRICE SRL. Pentru noi, având în vedere relația specială cu Dvs., este deosebit de important să asigurăm protecția datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați. În aceiași măsură Confidențialitatea datelor Dvs. cu caracter personal este extrem de importantă pentru noi.
Prin urmare acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor (“persoanele vizate”) care accesează site-ul nostru, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (“GDPR”).
Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră (“date personale”).
Prezenta Politică explică practicile online ale SC MONDIAL CAPRICE SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt utilizate prin intermediul site-ului www.eBagaje.ro
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de SC MONDIAL CAPRICE SRLse va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal.
Prin prezenta Politică de protecție a datelor cu caracter personal, SC MONDIAL CAPRICE SRL dorește să informeze vizitatorii cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării.
În plus, vizitatorii site-ului sunt informați prin intermediul prezentei Politici și cu privire la drepturile de care beneficiază.
Cine suntem?
SC MONDIAL CAPRICE SRLeste o societate organizată și care funcționează în conformitate cu legile din România, cu sediul în Brasov, Valea Cetatii 23, jud.Brasov, înregistrată la ORC sub nr.J08/1114/2000, având CUI RO13625613
PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR
SC MONDIAL CAPRICE SRLse obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (Principiile) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:
- Prelucrate în mod corect, legal și transparent;
- Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;
- Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
- Corecte și actualizate;
- Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;
- Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.
Care este scopul și temeiul juridic al prelucrării?
Datele cu caracter personal furnizate cu consimțământul Dvs. sunt și vor fi colectate și prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmează.
Menționăm faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în temeiul consimțământului Dvs. în acest sens (art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, numit în cele ce urmează Regulament/ul.
Situațiile în care SC MONDIAL CAPRICE SRL va colecta și prelucra datele Dvs. cu caracter personal și scopurile în vederea cărora aceste date vor fi prelucrate, sunt următoarele:
1) Înregistrare comandă sau cont pe site-ul www.eBagaje.ro
Colectarea datelor cu caracter personal în acest caz are scopul principal de a acorda posibilitatea creării unui comandă sau cont de utilizator, prin intermediul/accesarea căruia veți avea acces la produsele achiziționate. Totodată, unele din aceste date (ex. adresă e-mail, număr telefon) sunt necesare pentru o bună comunicare între societatea noastră și Dvs., în calitate de client, precum și pentru transmiterea către Dvs. a ofertelor promoționale, în mod ocazional.
De asemenea, în timpul utilizării platformei www.eBagaje.ro, sunt colectate de către societatea noastră date referitoare la istoricul de căutărilor Dvs., respectiv: articole citite, produse vizualizate etc. Totodată, cu ajutorul unor coduri de tracking instalate pe platforma noastră de la diverși furnizori de servicii de analize și statistici, sunt colectate date precum adresa de ip, durata de utilizare a paginii, paginile vizitate.
Toate aceste informații colectate au ca scop exclusiv, să optimizăm și îmbunătățim funcționarea platformei noastre, astfel încât să vă oferim o experiență cât mai plăcută cu ocazia utilizării acesteia.
2) Procesarea formularului de contact / ofertă
SC MONDIAL CAPRICE SRLva folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de procesa solicitarea dumneavoastră.
Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului SC MONDIAL CAPRICE SRL, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii de protecție a datelor a SC MONDIAL CAPRICE SRL.
Totodată, unele din aceste date (ex. adresă e-mail, număr telefon) sunt necesare pentru o bună comunicare între societatea noastră și Dvs., în calitate de client, precum și pentru transmiterea către Dvs. a ofertelor promoționale, în mod ocazional.
Toate aceste informații colectate au ca scop exclusiv, să optimizăm și îmbunătățim funcționarea platformei noastre, astfel încât să vă oferim o experiență cât mai plăcută cu ocazia utilizării acesteia.
SC MONDIAL CAPRICE SRLse obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.
3) Publicații / Newsletter
Dacă v-ați abonat în secțiunea de Publicații / Newsletter a SC MONDIAL CAPRICE SRL, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul exclusiv de a vă transmite aceste informări cu conținut juridic.
Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse de îndată, atunci când anulați abonamentul din secțiunea de Publicații / Newsletter a SC MONDIAL CAPRICE SRL.
Vă puteți dezabona în orice moment prin intermediul link-ului atașat Publicației / Newsletter-ului primit sau printr-o solicitare scrisă adresată Responsabilului cu protecția datelor al SC MONDIAL CAPRICE SRL.
Cine are acces la datele Dvs.?
SC MONDIAL CAPRICE SRL, în calitate de operator de date cu caracter personal a desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor, având obligația de a asigura respectarea prevederilor GDPR în operațiunile de prelucrare de date efectuate de către societate.
Vizitatorii site-ului au posibilitatea de a se adresa în orice moment, în mod direct, Responsabilului cu protecția datelor, cu privire la orice aspecte legate de prezenta Politică, utilizând date de contact de mai jos:
E-mail:office@mondialcaprice.ro tel. 031.333.0331 .Adresă de corespondență:
Brasov, str 13 Decembrie nr 94, România.
Vă aducem la cunoștință că, pentru funcționarea eficientă a platformei, utilizăm diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane împuternicite de operator”), cărora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal colectate de la Dvs., cu mențiunea expresă că vom apela doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor Dvs. Categoriile de servicii pentru care colaborăm cu furnizorii mai sus menționați și datele cu caracter personal transferate acestora sunt următoarele:
Vă aducem la cunoștință că, pentru funcționarea eficientă a platformei, utilizăm diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane împuternicite de operator”), cărora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal colectate de la Dvs., cu mențiunea expresă că vom apela doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor Dvs. Categoriile de servicii pentru care colaborăm cu furnizorii mai sus menționați și datele cu caracter personal transferate acestora sunt următoarele:
- Servicii SMTP (comunicare email) - adresa de e-mail;
- Servicii newsletter - adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
- Servicii de facturare - nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
- Servicii de curierat/poștă - nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
- Servicii de procesare plăți online - nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
- Servicii de comentarii - nume, prenume, e-mail;
- Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresă, cnp;
- Servicii juridice – nume, prenume, adresă, cnp;
Cât timp sunt stocate datele Dvs.?
SC MONDIAL CAPRICE SRLpoate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior.
Datele cu caracter personal furnizate de Dvs. vor fi prelucrate pe perioada derulării relațiilor contractuale cu Dvs., precum și ulterior, pentru o durată rezonabilă, care nu poate fi mai scurtă decât termenul general de prescripție.
Datele pe care le furnizați prin abonarea în secțiunea de Publicații / Newsletter a site-ului nostru sunt păstrate până la momentul dezabonării voluntare, efectuate prin intermediul link-ului conținut în Publicația / Newsletter-ul primit sau al unei solicitări scrise, adresate la Responsabilul nostru pentru protecția datelor.
Care sunt drepturile Dvs.?
- - dreptul de acces la date – aveți dreptul de a obține din partea SC MONDIAL CAPRICE SRL o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc, precum și acces la datele respective; totodată, puteți obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate societății noastre și care fac obiectul prelucrării; pentru orice alte copii solicitate de Dvs., SC MONDIAL CAPRICE SRL poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative; în cazul în care introduceți cererea în format electronic și cu excepția cazului în care solicitați un alt format, informațiile vă vor fi furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent;
- - dreptul la rectificare – aveți dreptul de a obține rectificarea de către SC MONDIAL CAPRICE SRL a datelor cu caracter personal inexacte, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete; SC MONDIAL CAPRICE SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
- - dreptul la ștergerea datelor – aveți dreptul de a obține din partea SC MONDIAL CAPRICE SRL ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate, iar SC MONDIAL CAPRICE SRL are obligația de a șterge datele respective, atunci când: 1) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; 2) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; 3) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea; 4) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; 5) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale ce revine SC MONDIAL CAPRICE SRL în temeiul dreptului Uniunii sau al legislației române; SC MONDIAL CAPRICE SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
- - dreptul la restricționarea prelucrării – aveți dreptul de a obține din partea SC MONDIAL CAPRICE SRL restricționarea prelucrării în cazul în care vă aflați într-unul din următoarele cazuri: ) contestați exactitatea datelor, pentru perioada care îi permite 1) SC MONDIAL CAPRICE SRL să verifice exactitatea datelor; 2) prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; 3) SC MONDIAL CAPRICE SRL nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar Dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; 4) v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale SC MONDIAL CAPRICE SRL prevalează asupra drepturilor Dvs.; SC MONDIAL CAPRICE SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
- - dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele Dvs. cu caracter personal, astfel cum acestea au fost furnizate către SC MONDIAL CAPRICE SRL, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, în anumite condiții; în exercitarea acestui drept, aveți dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la SC MONDIAL CAPRICE SRL la alt operator atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;
- - dreptul la opoziție – aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, în orice moment, prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții;
- - dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
- - dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
- - dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate de SC MONDIAL CAPRICE SRL pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
SECURITATEA PRELUCRĂRII
SC MONDIAL CAPRICE SRLa adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală.
Toți angajații și colaboratorii SC MONDIAL CAPRICE SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama SC MONDIAL CAPRICE SRLsunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.
PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE
Site-ul www.eBagaje.rofolosește identificatori de tip Cookie. Detalii citiți pe pagina Politica de utilizare Cookie-uri
DREPT DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
SC MONDIAL CAPRICE SRL este proprietarul exclusiv al tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului acestui site, inclusiv, fără a se limita la, articole, text, fotografii, ilustrații, muzică, clipuri audio și video, mărci comerciale, embleme și modele.
Vizitatorii site-ului înțeleg și consimt că nu vor putea folosi materiale menționate anterior în niciun mod, cu excepția utilizării aprobate în mod expres de către SC MONDIAL CAPRICE SRL.
Nicio secțiune din conținutul acestui site nu poate fi reprodusă, distribuită sau publicată sub nici o formă sau prin niciun mijloc, fără acordul prealabil scris al SC MONDIAL CAPRICE SRL. Prin urmare, vizitatorii site-ului înțeleg și consimt să nu modifice, vândă, distribuie sau să creeze lucrări/opere/ derivate, pe baza imaginilor și a informațiilor publicate pe acest site, în orice mod, fără acordul prealabil scris al SC MONDIAL CAPRICE SRL.
ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului www.eBagaje.ro. Prin urmare, este necesar să verificați această pagină pentru orice actualizare.
Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul www.eBagaje.ro dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări.
Precizăm faptul că prin acceptarea acestui acord, datele Dvs. personale vor fi prelucrate de SC MONDIAL CAPRICE SRL, conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
CAMPANIA BLACK FRIDAY 2024
Campania dureaza in perioada 07-17 Noiembrie 2024, inclusiv.
In Campanie vor participa doar produsele din Categoria BLACK FRIDAY ce vor fi semnalizate cu bulina BLACK FRIDAY.
Comenzile pentru produsele participante in Campanie vor fi onorate in ordine cronologica si in limita stocului disponibil.
Pe durata Campaniei Voucherele de reducere vor fi suspendate pentru produsele participante in Campanie.