De cele mai multe ori manipularea bagajului de cală se face cu atenție de către personalul aeroportului. Însă, în situația neplăcută în care trolerul prezintă urme de lovire, sau dacă i s-a deteriorat carcasa în urma manevrării neatente, trebuie să rezolvi această problemă neplanificată.
Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să contactezi un reprezentant al operatorului aerian care a asigurat serviciile de transport. O poți face direct în aeroport, sau telefonic folosind datele de contact de pe site-ul oficial.
În funcție de politica fiecărui operator vei fi îndrumat către pașii următori prin care vei solicita despăgubiri pentru neplăcerea creată. De regulă, aceste situații se rezolvă fără alte probleme, ceea ce înseamnă că nu ai motive să fii îngrijorat. Mai multe detalii găsești pe site-ul oficial al companiei aeriene pe care o folosești.
Peste 20.000 de pasionați de călătorit au ales să primească pe email ofertele noastre. Hai și tu!
Peste 20.000 de pasionați de călătorit au ales să primească pe email ofertele noastre. Hai și tu!